agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-03 | |
Sa ma ierti macar pentru o clipa
Iubirea mea Daca ,peste cap ti-am dat Viata si mintea, Durerea ce o port in mine Este nemasurata Dar am stiut cum sa fac Sa nu o scot la suprafata. * Sa ma ierti iubite, Daca te-am dispretuit Cristalele inimii mele Mereu te-au iubit Si daca-ar fi sa ma ierti De cite ori pentru tine o lacrima am varsat Ar trebui de zeci si mii de ori sa ma ierti Caci prea multe am varsat... * Sa ma ierti,iubite Daca-ti voi intra in vis Mintea-mi zboara mereu la tine, N-as vrea sa ma trezesc intr-un abis... Sa ma ierti iubite,copile,om in toata firea ta Dar mi-ai distrus cite putin Fiecare particica din visul,din viata,din inima mea... * Sa ma ierti copile dulce,daca Chiar in acest moment ma folosesc De gindurile mele despre tine Si-ntr-o poezie iar sa te plasez, Sa ma ierti iubire Ca ma folosesc iar de gindurile mele triste Doar ca sa creez... * Sa ma ierti copile Ca sunt doar un copil ce te iubeste Sa ma ierti copile Ca sunt doar un copil ce uneori te si dispretuieste!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate