agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-23 | |
Era sà uit : mi-am pierdut capul. Stiti, eu sufàr de zàpàcealà cronicà, o formà rarà a prostiei, ceva între tâmpenie si aiurealà. Stiti de ce erau convinsi comunistii cà aveau creier destul ? Pentru cà judecau cu creierul pe care-l aveau.
O cunoasteti pe Ana Nat ? E din Saracadâca de Vale. S-a îmbolnàvit de învârtealà. Merge ce merge apoi se opreste si se învârte pe loc, dupà aceea pleacà mai departe, iar se opreste, se mai învârte o datà, si asa mai departe. Un filozof pretindea cà Ana ar cauta capàtul cercului, de aceea se învârtea mereu. Deh, fiecare cu lipsurile lui! Din pàcate a mai zis si alte prostii înainte de aceasta...Bietul om. Ce, parcà el ar vrea sà fie asa ?... În ce mà priveste, eu cred cà Ana e proastà. Dar nu-s sigur. Si-a luat un câine alb, d-àia de buzunar. Într-o zi l-a scos la plimbare dar i-a scàpat si s-a dus sub rotile tramvaiului. Pânà s-a învârtit ea de câteva ori, i-a càlcat càtelul. A ràmas o patà albà de-o parte si de cealaltà a sinei. Sàraca de ea, a fost tare supàratà, dar n-a devenit mai desteaptà pentru aceea. Zilele trecute mi-au furat valiza în Gara de Nord. De ciudà, am aruncat cheia în Dâmbovita, sà-i învàt minte. Sà-i vàd cu ce o vor deschide !? Eram foarte supàrat. M-am luat la bàtaie cu un comunist, cà din cauza lor ni se trag toate. "Sà moarà Lenin dacà ti-am furat eu valiza !" mi-a jurat el. L-am crezut, ce era sà fac ? Nu mai tin minte ce vroiam sà và spun ? S-ar pàrea cà îndràgostitii-s pierd memoria asa. Din pàcate, eu iubesc doar aviatia, MIG-urile mai cu seamà. S-ar pàrea cà avioanele de vânàtoare valoreazà o càciulà de bani. Eh, de as avea noroc, mi-ar càdea si mie unul în fundul gràdinii. Ràmâneti cu bine, sau cu altcineva...Eu am putinà treabà.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate