agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-09 | |
Caracterul
Între inteligență și caracter ar trebui să existe concordie; inteligență găsim des, caractere, foarte rar. Dezavantajul culturii Cu cât ești mai cult și mai stilat, cu atât ești mai nefericit. Capitalul cultural Este imens, înmagazinat în circomvoluțiunile cerebrale, dar din care nu poți obține vile somptuoase ca ale noilor bancheri de tranziție. Decadența Are la baza doar două forme: despotismul sau demagogia. Vorbele mari Cei care vorbe mari aruncă, numai banul îl visează și câștigul fără muncă. Dreptatea Iși pierde valoarea atunci când ai pierdut exercițiul puterii. Disprețul Sunt și genii care trebuie să suporte disprețul ignoranților, prin neputința celor săraci cu duhul de a-i ințelege. Agricolă Să nu te aștepți să culegi decât numai ce ai semănat. Educația și caracterul Educația-i cultura caracterului, cultura-i educația minții. Egoismul Educația frazelor goale cu care ne acoperim deșertăciunile omenești. Echilibrul Câștigul unora în dauna altora. Eternitate Toate trec pe lumea asta, toate-numai răul rămâne în eternitate. Stima Se obține greu, deaceea în viață trebuie să te porți în așa fel încât și dușmanii să-și dorească moartea. Îndoială .Dacă cineva-ți dă un șut, ia lecții de karate; dar dacă nu ai atins performanțele necesare, nu răspunde la provocări. .Numai superbogații lumii își permit prostiile pe care le fac și pe care le ridică la rangul de norme etice, numai pentru ei. Puterea banului Inteligența este o pârghie cu care poți muta pământul din loc, dar superbogătașii apelează la puterea banului. Corupția de tranziție Arta de a obține averi colosale fără muncă și din bugetul statului, fără aport de inteligență, dar cu spirit aventurier. Întrebare en-vogue Ce faci cu uriașele averi, dacă nu poți trăi decât o viață? Îndrăgostitul Își poate ascunde tainele amorului , precum bubuitul tunului, pentrucă ochii și fața-i vorbesc totuși. Abilitate feminină .Pe bărbatul sărac cu duhul, femeia îl poate face după nevoie, când dorește, leu sau miel blând. .Când o femeie îți reamintește porecla drăgălașă cu care te alinta înainte, fii sigur că-ți pune coarne. Filozofia Conturează în linii mari rezumatul epocii și mai ales al contemporaneității. Gloria adevărată .Nu se mănâncă, nu se arată, e decentă, nu face zgomot, zise un adept al vremurilor apuse. .Este mai ușor să suporți nenorocirea între prieteni, decât fericirea printre opozanții sau invidioșii tăi. .Oricât de mare e compasiunea unei femei, ea te rănește mai mult decât batjocura ei. .Fericirea nu-ți creează decât amintiri, nenorocirea numai șocuri și căderi psihice. .Frumusețea este un voal care ascunde multe nenorociri. .În orice critic de artă, de teatru, etc, se poate ascunde un scriitor nerealizat. Pamfletul inteligent Poate distruge mai mult decât o ghiulea de tun.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate