agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-27 | |
Marti ora 19 seara.Incet vila se scufunda in liniste si bossul gangsterilor primi vizita unui foarte bun prieten care ii zise pe un ton speriat:
-Lucrurile se complica, bestiile nu mai au rabdare si daca nu le dam ce vor vom avea probleme mari! -Vinatoarea incepe de abia joi.Atunci vin oamenii ce sa fac? -Pina atunci va fi tarziu....mult prea tirziu..Am auzit urlete prin padure si politia a dat disparuta inca o familie care venea in camping. -Vreau sa ma odihnesc si dupa aceea voi lua o decizie. du-te! In acest timp, linga una din porti, doi gardieni stateau de vorba: -Mergem sa luam vreo doua fete din casa? le scoatem pe poarta si stiu o poienita destul de ferita unde nu ne poate auzi nimeni.. -Stiu si eu? si daca ne prinde sefu??? -Am mai facut asta.Hai ca eu ma duc sa scot o parasuta afara. Cobori scarile catre camerele interioare si plasa paznicului o suma importanta de bani.Apuca o fata de par, la intimplare si o trase intr-un colt zicandu-i: -Taci ca vreau sa te scap de aici! Sa nu zbieri! Fata se conforma si porni strins lipita de gardian pina la punctul unde urmau sa iasa afara. -Nu lipsim mult.In 20 de min o aduc si pt tine.. Iesira din campament si paznicul se grabi spre poienita lui favorita tocmai cind pe cer luna se invalui intr-o manta neagra de nori.''foarte bine, nu ne vede nimeni'' isi zise si o tiri mai departe. La 1km de cei doi, pe un drum laturalnic, o dubita opri si din ea cobori Toma, molddoveanu si ceilalti doi. -Unde suntem? -Ne oprim aici si maine ne vom prezenta la locul cu pricina zise moldoveanul cascind. -Mai bine ramineam la hanul ala, imi plac hanurile din paduri. -Ati auzit ceva? Un urlet sinistru sparse bezna si ii facu pe cei patru sa urce rapid in masina. -Unde suntem totusi? -Probabil visez.Ala nu a fost un urlet normal Luna se debarasa de mantia de nori si alte urlete la fel de sinistre ridicara tensiunea la maxim. -Acum mai striga si cineva ajutor.Probabil vom merge sa ajutam nu? -De ce am impresia ca vom fi haituiti mai devreme decit trebuie? Moldoveanul cobori din masina si porni tremurind spre coltul de padure de unde se auzeau ciudatele urlete.La 20 m de el zacea un corp sau doua , cu hainele sfasiiate si undeva in partea dreapta vazu o fata care era intinsa pe spate cu hainele la fel de rupte.Mai respira si o lua in brate.Veni Toma care agita arma spre o posibila tinta din tufisuri. -Ce Dumnezeu s-a intimplat aici? -A inceput vinatoarea mai repede.Hai sa plecam! Hai sa plecam cit mai repede!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate