agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1299 .



Se marita Nausicaa? [ urmare 4]
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vanghelis007 ]

2007-12-26  |     | 



- Dar unde este, că nu-l văd.
- După legea probabilităților, locul cel mai bun pentru ca o persoană să se ascundă, este...este...dulapul!
- Deschide-l d-ta dădacă,- zise Autonoe, retrăgându-se câțiva pași strategic.
- Þi-e frică?
- Mie? Păi cunosc artele marțiale ca pe Tatăl Nostru. Dar...- continuă fata cu o voce șovăitoare,- dacă sare de acolo?
- N-are timp. Fiindcă îl pocnesc eu cu mătura.
- Și dacă este mort?
- Atunci nu mai sare.În cel mai fericit caz, îți cade în brațe. Am văzut scena asta într-un film. Brrr... ce palpitant.
- Draga mea dădacă, ție ți-a încredințat regele această îndatorire patriotică, așa că sacrifică-te.
- Bine...- dădaca trase aer în piept.- Ai grijă, stai cu mătura pe aproape.
Dădaca deschise brusc ușa dulapului. În afară de haine, în dulap nu se afla nimeni.
- Stimată domnișoară, în dulap nu se găsește nici-un cadavru. Toate urmele de sânge sunt șterse. La ce concluzie ajungem în situația asta?
- Înseamnă că femeia de serviciu, a făcut curățenie de dimineață.
Autonoe făcu o reverență.
- Păi acum suntem " de dimineață ".
- Am vrut să spun, ieri de dimineață, alaltăieri, etc.
- Va să zică, legile probabilității nu corespund în această situație.
- Sunt greșite total. De altfel, nu știu dacă ai observat, dar în general, toate legile sunt greșite. Cu alte cuvinte, își fac de cap, și mai au tupeul să-și bată joc de toți muritorii.
- Știu unde este.
- Cum ai ghicit așa repede? Că d-ta nu bei niciodată Nova Brazilia și nici cafea Jacobs.
- Este sub pat. Așa că acum este rândul tău...
- Al meu...Uff! Cât urăsc eu clipele astea. Ieși papucule de sub pat..
- Ce papuc, vezi dragă, am impresia că încurci ancheta.
- Am vrut să spun," ieși hoțule de sub pat". Mâinile sus!
- Autonoe..
- Da.
- Explică-mi și mie, cum poate cineva să iasă de sub un pat, cu mâinile ridicate?
- Asta este treaba lui, ce, eu l-am pus să se ascundă acolo?
În vreme ce femeile vorbeau, de sub pat apăru un cap ciufulit și o mână. Mâna flutura o frunză de viță.
- Ce-i asta Autonoe?
- Probabil a rămas de la femeia de serviciu când a făcut curat. Mă duc să o caut.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!