agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-31 | |
* Fiecare cu stil(o)ul său.
* Stilistica începe de la sinonimie. * Lexicul e aluatul Limbii. * Șefia strică omenia. * Gloria de la fapte vine. * Femeia ca o pisică. Cine o mângâie, aceluia-i toarce. * Toate femeile sunt la fel. * Fiecare cu neajunsurile sale. * Măria Sa Aurul este stăpânul lumii. * Omu-i ca o mașină. Are nevoie de apă și combustibil. * Dacă nu poți învârti viața, ea te învârte. * Planetele se înmulțesc ca amebele. * Cuvântul uneori e mai dureros decât glontele. Te poate vindeca sau nimici. * Cuvintele – gloanțele limbii. * Femeia-i albina, furnica societății. * Materia când arde, în lumină se transformă. * Cei ce se grăbesc, îl caută pe dracu și-l găsesc! * Dacă burta n-ar cere demâncare, omul nici nu s-ar opinti muncind. * Omul e robul burții. * Scriitorul ca pomul. Dă roadă spirituală. * Terra-i un furnicar. Oamenii – furnicile ei. * Timp găsești, dorință să fie. * Fiecare vede lumea din punctul său de vedere, deoarece ne aflăm în puncte diferite. * Universul e Dumnezeu. Nimeni nu-l poate vedea. E prea uriaș.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate