agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-04 | |
* Pământul – un electron al Universului.
* Apa – sângele Pământului. * Pământul are inele, ca pomul. Vârsta lui o putem determina numărându-le. * Fiecare om e fierar al sorții sale. Cel priceput lovește cu ciocanul în țintă, iar nepriceputul – peste degete. * Lumânarea arde, până nu se stinge. Așa și omul. * Omul fără ideal e ca o luntre fără vâslași. * Mărul Evei în păcat te bagă. * Pomul lăudat de hoți e prădat. * Îmi pare rău de viață. De moarte nu mă tem. * Natura naște, iar Moartea distruge. * Nu numai persoana, dar și imaginea uneori te înșeală. * Nu tot ce-i frumos, este bun. * Moartea e invincibilă. * Moartea - sanitarul Naturii. * Împărăția Morții (morților) – cimitirul. * Natura-i selecționerul lumii. * Motorul progresului - concurența. * Nu orice start bun aduce în final performanțe. * Tinerii vorbesc de viitor, iar bătrânii – de trecut. * Greșeala tot învățător este. * Albinele trăiesc în comună. * Nu promite, dar fă. * Femeia e ținta bărbatului. * Ideea apare ca fulgerul pe cer.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate