agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-03 | |
* Lumea e pestriță la minte și îmbrăcăminte.
* Secretara – fața șefului. * Gazeta e ca pâinea, bună - când e proaspătă. * Nevoia pe om sprinter îi face. * Omul la sânul Terrei se hrănește. * Omu-i ca sămânța. Depinde în ce sol cade. * Și oamenii mari se nasc mici. * Banul pe toți îi duce de nas. * Banul rușine n-are. * Cu bani în buzunare simți mai sigur pământul sub picioare. * Vulcanii – motoarele planetei. * Limba – prietenul (și trădătorul!) rațiunii. * Poeții – privighetorile lumii. * Când muzele tac, penițele scârțâie. * Când muzele cântă, poeții sunt aplaudați. * Biblioteca – ospătărie pentru minte (cititori). * Viața de n-ar fi complicată, demult era refăcută de filozofi. * Viața trece, cuvântul rămâne. * Soarta omului nu depinde de diploma de studii. * Fiecare vede lumea prin vizorul său. Pentru unii podeaua e pod, iar pentru alții invers – la casele cu etaj. * Când moțăie păstorul, prada își alege vulturul. * Idee apărută în orele de vârf, pentru uzina constructoare de mașini: caroseria transportului public din gumilastic s-o faceți. Să încapă toți pasagerii. * Prietenul și inamicul omului – Timpul. * Cercetând trecutul – vedem viitorul.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate