agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-07-05 | |
Vineri 28 iulie.Instructia era terminata de cateva ore si unii dintre militarii plutonului 2 se odihneau pe iarba asteptand apelul de la ora 16.In jurul lor zaceau sticle de apa minerala si intre ei trona o cutie cu carti de joc. Cand se incinsera mai bine aparu un coleg de al lor cu o sticla de vin sub brat.
-A venit moartea de acasa! Acu aparu. -Mai traieste? Baiatul asta e un miracol nu altceva.Am fost cu el acolo cand s-a intamplat nebunia. -Ai fost pe dracu.Tu care te temi si de umbra ta. -Jur pe ce am mai sfant ca am fost acolo! Eram cu lentul Trusca, sa semneze foile de plecat acasa. -Si cum a fost de fapt? -Ba, asta era in transeu sa arunce grenada ofensiva, langa el maiorul Balan, ala grasu.A aruncat-o pe prima dar boul nu i-a scos cuiul de siguranta si normal ca nu a explodat. S-au gandit ei sa mai arunce una ca sa termine treaba si soldatul zis si facut. Ati vazut la biliard cum s-ar bilele? E, grenada a sarit inapoi intre maior si nefericitul. Acum aveau 7 secunde sa sara din sant dar cine sa o faca primul? S-au impins cateva secunde pana cand a bubuit aia.Caporalul Timaru era ca o lamaie si daca-l cautai in pantaloni dadeai de dovada curajului, comandatul tragerii nu mai vorbesc, vai de el.. -Si? Si? Ba , maiorul era pe ciuci, ca un cadavru la fata iar mantaua militara facuta svaiter, astalalt isi daduse drumul in pantaloni dar in rest nimic. Nici o zgarietura.Acu l-au facut sanitar si pana cand se libereaza nu mai pupa poligon sau tragere. -Ce noroc! Ce noroc! -Adunarea pt masa! Mai repede Dumitrescule!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate