agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-01-18 | |
de astăzi
este un soi de aer nou în oraș bărbații, proaspăt bărbieriți, cu ulei în păr cu gestică indafarată, pesemne le merge strong plutesc suav ca și cum asfaltul ar fi un burete cu gel ca-n reclame: șterge orice dâră de grăsime la o singură atingere dar se vede cravata cu nodul în pripă și servieta roasă plus, adică + privirea mult mai visătoare deși aș putea spune goală direct proporțională cardului bancar mai sunt și bărbați care-și fac datoria conjugal/bancară și chiar sunt mulțumiți că nu contează cât de lung ai cardul... surprind un bătrân privind fix o puștoaică versată surprind o puștoaică aranjându-și în vitrine deranjul vestimentar tocmai ieșea și nu de la dentist surprind surprinderea mea în aceleași vitrine că deși nu sunt dentist n-a ieșit de la mine și moșul surâde parșiv aerul nou din oraș miroase a sâni neatinși, a sâni în formă de pară a sâni de avrami / oops m-am prins, Avram avea sâni, deci: ori e o Avramă!... ori nu mă privește chestiunea orașul lunecă, paște cuminte ca o vacă iarba grasă din cadranul imens turla din centru arată 12 fix și surprind o unică, dilematică, observație: bărbații pot avea sâni precum Avram indiferent cât ulei își pun în păr tot secretul este cravata: așează-mi nodul la gât te rog cum? n-am cravată?...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate