agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 921 .



Sfârșitul lumii s-a amânat! (Adevărat s-a amânat!)
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [R.Dan. ]

2019-10-04  |     | 



De aproape două mii de ani, de la apariția Revelației/Apocalipsa lui Ioan, ultima carte a Noului Testament, oamenii încearcă să descifreze lucrurile ce se vor întâmpla în vremurile de pe urmă. Sfârșitul lumii, pentru că despre asta este vorba, a fost interpretat în fel și chip și i s-a stabilit de mai multe ori data sigură... În afara celor mai cunoscute sfârșituri prezise pentru anii o mie sau două mii, ultima predicție ”sigură” a fost pentru ieri 21.05.2011. Ea a fost făcută pe baza unor calcule ”riguroase” ale unui pastor american care a prezis un cutremur urmat de urcarea la cer a celor virtuoși ceilalți rămânând jos pe pământ pentru ispășirea păcatelor. Dacă unii americani poate au renunțat la slujbe și la proprietăți așteptând resemnați evenimentul în fața televizoarelor, cei mai mulți pământeni au primit vestea cu detașare deși ea fusese anunțată pe internet dar și pe panouri uriașe în toată lumea, inclusiv în mari orașe din Romania ca și în Capitală. Unii mai glumeți s-au gândit că acum având mai mult timp liber dupa ce a divorțat și nici nu mai este guvernator Arnold ar putea salva lumea! Căutând pe internet am aflat din întâmplare și numele șefului băieților răi după o traducere din limba aramaică... Cât despre cartea amintită să mai constatam doar că spre deosebire de vremurile noastre în care se lucrează cu ...anticipație, ea a fost scrisă cu ...viziune si poate de aceea e mai greu de interpretat. Astfel încât sfârșitul lumii a fost reportat la o dată care a fost stabilită anterior dupa calendarul mayas care expiră la ...douăzeci-doisprezece 2012! Până atunci mai avem de așteptat nouăsprezece luni; sau poate o veșnicie...
22.05.2011

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!