agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-12-08 | |
Doream să însoțesc Clasamentul provizoriu la Marea Bulgăreală, cu câteva gânduri, într-un comentariu. Cum serverul n-a acceptat comentariul, am ales să scriu pe pagina mea din poezie.ro.
- Numărul de 13 participanți m-a trimis cu gândul la filmul “12 oameni furioși”. https://ro.wikipedia.org/wiki/12_oameni_furio%C8%99i_(film_din_1957) - Al doilea gând m-a trimis la metafora folosită ca exercițiu de “text și imagine” cu studenții de la Arte Plastice. Textul care trebuia ilustrat era acesta: “Tu ești 10, eu sunt 11”. - Al treilea gând ține de-o discuție, pe butoane, pe care-am avut-o cu George Pașa, pe 6 Decembrie. Se plângea că-i certat cu Inspirația. I-am spus că la vârsta aceasta e cazul să știe că, de câte ori se plânge de Ea, aceasta-i răspunde cu generozitate, ceea ce se vede-n clasamentul de azi. - Evident și-a făcut prezența codița șoricelului care-a ros câteva noduri de prietenie, într-o veselie. Așa se face că năvodul nu s-a umplut ca la Pescuirea minunată. - Important este că inițiativa și implicarea lui Bogdan Geană în Marea Bulgăreală a creat o stare de spiritde Echipaj pentru Vaporul Poeziei prin Arhipelagul RodadoR... Astăzi, cărările inimii mele s-au umplut de bulgări de amintiri, iubire, prietenie și dor…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate