agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-24 | |
As vrea in timp sa fug departe
De-acele clipe care-mi vin in amintire Cand inima ca vrabia se zbate Cand iarna-si cerne neaua de iubire. Acolo-n timp, pierduta, ratacita Carare cautand spre mine ca sa vina Mai ratacind din nu stiu ce pricina Iubirea mea ramasa ne-mplinita. Revad iar ochii albastri ai acelor vremuri Sau ochii verzi de frunze-n soare stralucind Tu inima te-opresti si te cutremuri Iti vine ca sa plangi si o sfarsesti razand. In cate flori tu mi-ai ascuns destinul In cate vorbe ramas-a nerostit De-atatea ori curaj n-a dat nici vinul Eternului de mine-ndragostit. Mi-ai scos in cale clipe de iubire Mi le-ai cernut pe umeri ca florile de tei De-atatea ori ca ai uitat sa numeri Scaldat-ai in iubire ochii mei. Si Doamne cate tainice saruturi, Ce mangaieri ce-apropae m-au rapus, De cate ori 'naltam iubirii scuturi Si Doamne toate clipele s-au dus. Acum ramas-a numai amintirea Si gandul ce infrigurat il chem Si mana care-a scris chemand iubirea Ca s-o inchida toata in poem. Tu iarta-ma iubire nerostita, Voi nopti de-amor lasat fara raspuns Si de durerea resimtita Ma iarta viata ce te-ai scurs.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate