agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-11-08 | | Înscris în bibliotecă de Sorin Olariu
Am postat cateva epigrame scrise de anumiti profesionisti ai genului la rubrica TEHNICA LITERARA din dorinta ca epigramistii de pe site sa le poata vedea/citi mai usor si a afla astfel cam pe unde se afla in acest domeniu cu creatiile lor.
Desigur, ele sunt pentru toata lumea dar in mod special pentru cei care scriu printre altele si epigrama. Consider ca acestora le poate fi de un real folos. Textele sunt culese din volumul “INGINERII IN FAMILIA EPIGRAMISTILOR”, EDITURA AGIR, BUCURESTI-2001, antologie alcatuita de prof. ELIS RAPEANU, doctor in filologie (cu o lucrare chiar despre epigrama). Veti vedea insa ca nu toti autorii sunt neaparat ingineri “get-beget”, dar oricum mai toti provin dintr-um mediu tehnic, aparent fara nici o legatura cu literatura. AZI, LITERA "C": ALEXANDRU CLENCIU (Bucuresti) 1913-2000 -artist plastic CULESUL VIILOR Se tot petrece anual Aceeasi milenara drama: Culesul viilor pe deal Si-al mortilor, mai jos, in crama! UNEI EDUCATOARE Dansa a-nvatat cu truda Arta celor ce educa: Daca pruncii i se uda, Ea ii bate de-i usuca! UNEIA Doamna Ics, smerita fata, De cand e n-a dus-o greu Ca s-a descurcat in viata... Incurcandu-se mereu. ESCHIMOSUL In caiac vaslind se-ndreapta Inspre tarm unde-l asteapta Rumena de ger la fata Eschi...moasa-sa pe gheata! *** MIRCEA CONSTANDA (Braila) n. 1953 -jurist CONFESIUNE Cel mai rau in lumea asta M-am simtit odata eu Cand m-a inselat nevasta... Unui bun amic de-al meu. *** GHEORGHE CONSTANTINESCU (Brasov) n.1941 -tehnician auto AUTUMNALA Toamna vine cu de toate, Cumparam doar ce putem; Unii pregatesc bucate, Altii, din pacate...gem! *** NICUSOR CONSTANTINESCU (Bucuresti) n. 1928 -profesor VIAGRA Viagra-i un medicament Ce-i folosit ca stimulent Atunci cand, cu adevarat, Mai e ceva de stimulat. SPITALUL Spitalul e un loc in care Purcedem tristi ca la razboi Si doar din pura intamplare Ne mai intoarcem inapoi. *** GEORGE CORBU (Bucuresti) n. 1940 -jurist LA MEDIC La medic mergi ca la oracol... Iesind de-acolo poti sa speri Ca nu mai ai nici un obstacol Spre lumea fara de dureri! REFORMA LA ROMANI E un mare, ne-ncetat, Formidabil paradox Ca poporul ortodox Sa devina...reformat! *** CORNELIU COSTACHESCU (Bucuresti) n. 1927 -inginer T.C.M AMORUL Un moment de poezie, Juraminte si minciuni, Un oftat de bucurie Cu ecou la noua luni! EVOLUTIE In toamna vietii, stand pe loc, Privesc indepartatul an: Cand m-ai vrajit, eram boboc, Iar astazi simt ca sunt...fazan!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate