agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-28 | |
* Deșteptul poate s-o facă pe prostul, și nu viceversa.
* Trandafirul de toți este admirat, deși are ghimpi. * Unii pe cărări întortocheate ajung la drumul mare. * Dacă capu-i umplut cu pleavă, limba-i vulgară. * Nu confundați coada cu capul. * Fata asta are picioare. Parcă celelalte nu au! * Anecdota bună îi iute de picior. Într-o clipă ocolește lumea. * Dacă n-ai figură, ți-o face transportul urban - în orele de vârf. * La serviciu șef, acasă subaltern. * Gânduri să fie, că hârtie găsești. * În oala acoperită muștele nu cad. * Boala se agață de om ca scaiul de oaie. * Greșeala este observată de câțiva, erata – de toți. * Tot priceputu-i pățit. * Dacă omenirii i s-ar lua cărțile, ar sălbătăci. * Omul se prețuiește nu după povara anilor, ci după povara faptelor. * Omul face umbră, iar Soarele ba. * Caracterul națiunii în folclor se reflectă. * Binele cu răul nu fac prietenie. * În ziua de Paști oamenii sunt mai frumoși și mai curați la suflet. * Scriitorii au creat munți de cărți. Cititorii au de unde alege. * Scriitorul macină, iar cititorul (Timpul) vântură. * Căsătoria îți ia timp și nervi, în schimb îți lasă urmași. * Nu sta, că rugina te mănâncă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate