agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-06-26 | |
* Zeii se reîntorc pe Pământ peste fiecare 5 mii de ani. Regret că nu voi fi printre cei ce îi vor întâmpina cu pâine și sare pe solii multașteptați ai Universului.
* Cenzura nu piere. E veșnic vie și se simte bine în orice regim. * Invidia – boala incurabilă a mediocrului. * Nu ceda în fața invidiei că ea asta și așteaptă. * Sedimentul tulbură apa, dar când se așează, iese în vileag. * Îți face un bine. Apoi pentru el îți scoate ochii. * Cuvântul spus la mânie nu-l mai pui în teacă. * Înjosea subalternii. Nu știa de efectul bumerangului. * A dat cu oiștea în gard…ă. * Globalizarea deschide hotarele (și) pentru toți nebunii. * Viața omului e ca sămânța. Depinde în ce sol cade. * Privește viața de sus în jos și nu viceversa, c-o să-i vezi goliciunea. * Dacă n-ai șapte ani de acasă, degeaba faci studii universitare * Spiritul omului din tezaurul națiunii (lumii) se alimentează. * Cartea în dulap ca banul în ciorap. Nu aduce folos. * Nu păstra lucrurile, păstrează sănătatea. * Epigramiști avem destui, dar epigrame – mai puține. * Gândurile originale se nasc în capetele cu nimburi (aureolate). * Soțul e chiriașul soției. Dacă nu-i convine, îl trimite în… deplasare (la dracu!). * În fiecare om există îngerul și diavolul. Depinde cine dirijează cu el. Dacă este slab de fire – e prăpădit. * Rai pe Pământ nu putem face, deoarece religiile (limbile) ne dezbină. * Oamenii (din limuzine) se grăbesc... spre moarte. * Moartea – groparul Vieții. * Nu te teme de Moarte. Râde în fața ei, că ea piere de acolo unde apare râsul.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate