agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-26 | |
Stătea deasupra și privea nestingherit cerul.
Nu regreta nimic. Mâinile îi atârnau satisfăcute de ură..cum să fie Abel mai presus de nimicnicia lui ? trebuia să fie singur ca să se poată suporta în fiecare zi. .Nu-i ajungea pământul lui..vroia mai mult de atât. A uitat de ochii din Cer.sau poate spera sa fie închiși. Cain a ucis cu vorba..nu i-a fost de-ajuns…de abia mirosul sângelui fratelui său i-a potolit setea de invidie. Azi se plimbă nestingherit printre noi..uneori ia forma câinelui ce-ți linge picioarele. Apoi te mușcă când vrei să-ți vezi de treaba ta. Alteori stă în casă cu tine și te pândește discret cum pui câte o cărămidă la zid. Se întâmplă să fie cu tine și la serviciu. Aici face pe șeful. Dacă nu-ți convine ce ți se spune sau ce ți se face, îți taie din salar sau te concediază. E o altă forma de a da în cap. Cu timpul și-a îmbunătățit tehnica..a devenit premiant la invenții criminale. Capra vecinului i-a devenit amantă. Se completează reciproc…din când în când îi vezi mergând de mână pe stradă. Salută politicos cu rictusuri largi.. Până la Judacata de Apoi are timp să mimeze că e un gentlemen perfect.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate