agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-27 | |
Plangeai cu lacrimi amare
Iar inima nu ti mai avea suflare, Imi spuneai cuvinte grele Ce aveau o mare tristete in ele. Te am pierdut ,te am lasat Vraja dintre noi sa spulberat. Inca nu mi dau seama,chiar deloc Dar in inima sa facut un mare loc, Nu realizam insa stiam ca te iubeam Si am gresit ca nu ti aratam. Mi ai spus ca timpul nostru a trecut Eu am auzit si sincer, ma durut Dar tac si imi las sufletul ranit Poate ca nu te mai merit. Acum parca incepe si o lacrima se naste Incep si plang caci inima nu mi da pace. Ma inec in lacrimi de durere Si nu regret nici una din ele Simt ca viata e lipsita de fericire De cand eu am ramas fara tine, Nu vreau sa te pierd pentru nimic in lume Dar cand te auzeam ca plangeai Parca inima mi-o sfasiai, Erai atat de trista si dezamagita Am gresit si am tradat singura persoana iubita. Ai mai rostit ca voi gasii o fata Dar ca tine nu va fi nimeni vreodata Eu te doresc pe tine atat,pe tine Nu vreau nimic din aceasta lume. Sa petrecut intr-o clipa blestemata Speram sa n-o avem niciodata, Ma gandesc la sorta asta grea Care ma lasat fara iubirea mea. Incerc sa ma stapanesc Dar numai la tine ma gandesc Te rog sa ma ierti Nu vreau din cauza mea sa regreti Mie greu ca vei crede ce spun DAR TE VOI IUBII TOATA VIATA.(ca un nebun)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate