agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-12-26 | |
A nins azi, a crescut inima în mine de bucurie, mai ales că a fost o zi plouată și suflată de vânt în dupămasa asta...
A fost o zi ca toate celelalte, școală, după care un drum anevoios până acasă. Ploaia ne-a lăsat fleașcă, pe mine dar mai ales pe colegămea, Cristinica. I-am zis să aibă grija la băltoacele din șosea după ce am ieșit de la școală: - Cristinica, nu sta așa aproape de marginea trotuarului, că o să vină vreo mașină în viteză prin bălțile alea și te udă! -Bine... "Bine", bine că eu am zis, eu am și auzit...câțiva pași mai încolo, pleosc! Cristinica fleașcă, se uită la mine speriată, dă să scoată o binecuvântare pentru șoferul grăbit. Mă bufnește râsul, nu știu ce să fac, să râd de ea sau să îl binecuvântam împreună pe vitezoman: -Cristinica, eu mă duc, că îmi pleacă autobuzul, ceau! -Ceau, cred că au mai urmat câteva gânduri după.... Fug în stație, e demn de notat că umbrela era suflată de vijelie în toate părțile, așa că am închis-o și nici nu aveam capișon, nici eu nici colega. Sosește autobuzul, știu că asta e calea sigură spre succes, adică spre casă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate