agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-09 | |
încet, ca prin vis te apropii
închid ochii și îți simt mirosul pielii te simt cum mă dezmierzi, cum îmi săruți inima și ea s-a făcut mică- mică de tot sub greutatea dorinței tale și arde in mine și mocnește și doare ai sfâșiat cu putere porțile ferecate și ai dat buzna în întunericul acela știai că vei găsi lumină? știai?! și tac și imi place de mi-ai fi spus că dragostea e așa -o avalanșa colorată de simțiri, te-aș fi iubit într-o clipită ... și m-așezi ușor pe-un fir de iarbă subțire și umed incă șuvița de păr o dai din drumul tău spre buzele blonde ce își țipă dorința de a te simți mai aproape...așa...tot mai aproape mă adulmeci, cu o teamă, să nu sperii raza blândă de soare care îmi mângâie pistruii mă săruți cu dorul acela care te-a mistuit mă plimb cu degetele pe tine, parca-ar fi niște balerini și ne topim într-o sărutare până devenim una cu roua dimineții care ne veghează întind mâna să cuprind totul dar...nu ești am visat, iar și te aștept...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate