agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-05-22 | |
. Anonimatul este o armură la fel de grea ca și singurătatea.
. Femeia a râvnit la ceea ce bărbatul nici n-a gândit: la gingășia vieții. . Retrăind, nu neapărat și trăiești. .Treapta de jos a bunătății, iubirea de sine; treapta de sus, iubirea de semen. . Tăcerea vorbește, predica vuiește. . Primul semn de înțelepciune este încărunțirea; al doilea, a te îndoi de propria-ți înțelepciune. . Pasiune: în același timp boală și leac. . Înțelepciune, capacitate de a judeca pe care n-ai cum să i-o recunoști celuilalt. . Gândurile, ca și vremea ca și omul ca și cameleonul. . Dictatura îl transformă pe om în sublimă viețuitoare. . Dacă un om este tâmpit, nu este doar pentru sine. . Suntem niște sărmani copii din flori; altfel ne-am iubi mama natură. . Din greșeli învățăm; nimeni însă nu e dispus să tot facă greșeli. . Speranța e aer pentru toți, gură de oxigen numai pentru cei slabi. . Cinstea în politică o întâlnim rar și atunci doar la cei fricoși. . Și la un prost poți auzi o vorbă înțeleaptă, reprodusă numai din întâmplare. . Democrația ne-a adus pluripartidism dar și „lichelocrație”. . Din iarnă ies toți câinii, numai noi destul de greu- au gândit pisicile, apoi s-au organizat în sindicat. . Luptă anticorupție: ticăloșiți în rele dați în gât de ticăloșiții de prea bine; și reciproc. . Nu moare un organism sănătos, mai degrabă crapă o afacere putredă cu medicamente. . Când cele mai banale lucruri încep să capete însemnătate pentru noi, e semn că îmbătrânim. . Îmi zice un amic: - Află de la mine, dacă și după cincizeci de ani, te scoli dimineața și nu te doare nimic, înseamnă că ai murit. . Când faci un bine, nu se găsește nimeni să-l facă public și nici creștinește nu e să-l faci tu cunoscut; când faci un rău, se întrec toți să-l trâmbițeze. . Cei care fac caz de cărțile de înțelepciune sunt cei luați de valul de amăgire. . Intuiție, arta guvernării în lipsă de consilieri competenți. . Nimeni nu scoboară din Olimp să facă închinăciune omului. . Uneori, actul de a scrie, oficiu de formolizare. . Cum nu putem vindeca binele prin rău, așa nici guvernarea prin prostie. . După ce-i ponegrești pe toți, nu te aștepta să fii aplaudat. . Orice operă este sortită pieirii, mai puțin legenda. . Copilăria nu este o chestiune de vârstă, mai degrabă de comportament. . Să înveți în biblioteci nelegat cu lanțuri este începutul eliberării. . Competența însoțește umilă cortegiul Puterii, în timp ce incompetența îi poartă pe umeri sicriul. . Filozofia de viață a unora este echilibrul, a altora, echilibristica. . Nu murim, numai că ne adâncim în egoism, până la a ne lipsi de noi înșine. . Cel care adună numai amintiri de care să nu-i fie nicicând rușine, a înțeles rostul vieții. . Avem nevoie de puțin pentru a fi fericiți, însă avem nevoie de mult pentru a fi mulțumiți. . Credit bancar: formă letală de supraviețuire. . Se zice că locul privilegiat este la dreapta Domnului; sărmanii ajung însă la inima Domnului, căci la "dreapta" se înghesuie damnații. . În timp ce sărăcim în spirit, câștigăm în număr la diplome. . Oricât de dens ar fi, întunericul poate fi învins numai și numai cu crez. . Fondul Monetar Internațional e ca drogul; creează dependență. . La confluența dintre cumpătare și orgoliu, se formează turbionul nesăbuinței. . Respectul se câștigă, nu se impune; eu aș spune că se câștigă impus. . Florile răsar și din asfalt; depinde cât de îndrăgostit ești. . Fericirea se cântărește în suferință, nefericirea în arginți. . Îmi ascult glasul inimii și-mi aud strigătul tăcerii.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate