agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-13 | |
* Istoria se repetă, deoarece fiecare individ numai pârlindu-se, nu calcă din nou pe aceeași greblă.
* Unii scriitori au scris ceea ce le-a dictat secolul în care au trăit, iar alții - au dictat secolelor. * Până când omenirea nu a inventat Mașina Timpului, poți să călătorești în Trecut sau în Viitor pe aripa Gândului. * Terorismul de azi este un război nedeclarat, dus pe furiș de partizanii naționaliști, împotriva Globalizării. * Gloata "turbată" și necontrolată este ca o lavă vulcanică incandescentă, care nimicește totul în calea ei. * În matematică, odată cu schimbarea termenilor suma nu se schimbă, iar în limbă, schimbând locul cuvintelor, obținem alt conținut. * "Marea și sarea" - promisiunea candidaților în deputați înainte de alegeri, iar după scrutin, electoratului - "borta covrigului" din partea celor aleși. * Cu escroci cocoțați în vârful puterii democrație adevărată nu poți face, măcar desfă-te-n șapte!.. * Blestemul e o armă din cuvinte-gloanțe a adversarului care atacă subconștientul omului credul și este inofensivă, impotentă contra celui incredul, care nu ia totul drept inimă. * Toți greșesc – și regii, și plebeii. Dar una e să greșească cel de jos și alta – cel de sus. Consecințele lor asupra societății sunt diferite: mai puțin grave și extrem de grave. * Geniul se stinge, dar opera lui luminează... omenirea. * Farmacia vinde sănătate pe bani, iar Natura ți-o dă gratis. * Unde se naște trufia, se stinge prietenia. * Minciuna – un semiadevăr, cu care este manipulată opinia publică. * Adevărul e o armă a Luminii împotriva Minciunii, dezinformării și întunericului. * Invidia pe urmele Talentului pășește. Pândește momentul ca să-i pună piedici, dar încercările ei sunt zadarnice. * Forța culorii, în dependență de timp: Ziua – Alb peste negru, Noaptea – Negru peste alb. * Limbaj comun: toți oamenii de pe Pământ, chiar și extratereștrii, râd și plâng în aceeași Limbă. * Războiul – bătaie sângeroasă, organizată de vârfurile puterii, pentru supremația Lumii. * Când zeii s-au înălțat la ceruri, pe Olimp s-au pogorât luciferii. * Se poate face Rai și pe Pământ. Dorință să fie din partea su(s)pușilor... lui Dumnezeu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate