agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-08-01 | |
te-ai legat cu funia realității să nu mai cazi în apele visului
și totuși visul revine te învelește cu încăpățânarea unei mame fluide și triste care-și îmbrățișează fiica risipitoare tăiată de cuțitele frigului – atunci fericirea ta rece se luminează cu umbra unui bărbat lumea se acoperă cu falduri aurii oamenii strălucesc precum cupolele de biserici și știi că iubirea e acel spațiu de vibrație care umple distanța dintre celule oamenii o numesc dumnezeu sau diavol totuna ea e mereu aceeași neschimbată și parțial percepută cu excepția unor momente – un pepene roșu proaspăt tăiat peste care picură o ploaie de vară mirosind a noiembrie îți amintește un film de tarkovsky și te gândești ăsta e filmul meu în care eu sunt actor regizor și public iar scena în care apa din streașină curge direct pe cuțitele mâinii mele sărind în stropi percepuți în slow motion este acea scenă care mă va încremeni când voi fi în sală mă va face să dau bani mulți pe mine și să mă iubesc până la următoarea trântă a realității când o să cad de pe spatele curbat al nopților singura întrebare pe care ți-o pui acum este cum să joc scena asta – ca pe o alunecare blândă sau ca pe o un cutremur din care să mușc cu însângerare pământul apoi nopțile vor goni iar peste tine să-ți ia carnea în copitele lor negre și reci să te sape în adâncul pântecului precum o boală un copil sau o moarte – până când o să ajungi să naști o altă planetă care o să lucească blând și îndepărtat peste nopțile mării de-aici (vama veche, 1 august 2013)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate