agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-06-06 | |
să fi fost 3
ba nu… 4… chiar 5-6-7… nu este exclus să fi fost doar unul odaia se făcea magazie de vechituri intra fum putrezeau trupuri în mormanul sufletelor prihănite atunci am cunoscut spaima ei mă alergau niște conturi personale de reglat nu-mi aminteam mare lucru foarte probabil vina o purta Copacul meu Înaltul meu obsesia într-ale cățăratului el /ei și-a/au suflecat mânecile a(u) scuipat foc avea(u) coapsele tatuate și sternul îl aveau și ochii smocuri ascuțite în creștete prin umbre lumina trecea fantomatică vorbeau împotmolit din bezna limbilor franjurate și iar am cunoscut spaima și am dat să fug… și m-au izbit în zid cu-Înaltul-cu-tot și muream și muream când Copacul le-a spus: curând veți rămâne singuri / atât de singuri doar cu voi înșivă vi se va face frică / o frică de moarte de propria hidoșenie veți fi celălalt spaimele lui deznădejdea prăpastia atunci în sfârșit veți învăța Iubirea și au plecat să fi fost 3 să fi fost numai unul ieșea fum trupuri se adunau în odăi primenite…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate