agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-23 | |
Să-ți fie teamă de umerii mei -
par drepți, dar povara e undeva sub cămașă. Nici gura n-are perfecțiune, rujul o mai ajută să scoată cuvinte rotunde și calde. Folosesc creme multe pentru mâini ca atingerile să-mi fie tandre și-mi dreg auzul cu Segovia. Apoi îmbrac haine măslinii să par mai slabă în fața întrebărilor tale și fetița din tablou (profit că-mi seamănă) îți spun "sunt eu la grupa mică". Nimic nu mă trădează, așa-i?! Doar sufletul. Pare tânar și n-am recuzită pentru asta. Doar colivia lăsată cu ușa desprinsă. Nici dansul nu-ți pare desuet, nici electrocardiograma cu marginile-ngălbenite, de când te iubeam. Habar n-ai câte aspecte ciudate are astrograma nașterii mele mult prea devreme în dimineața aceea stupida de luni. Sau joi. Una din zile. De-aia și semăn cu bunica, să am părul negru să-l poată ondula suflarea ta când mă apuci cu cârligul lui Poseidon pentru sirene. Am tendoanele întinse, să pot vedea peste gard. Vino, e o simpla păcăleală, mi-a expirat demult pașaportul pentru lumea ta.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate