agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-08 | |
Ricoșeu
Un deștept care face pe prostul e mai scuzabil decât prostul ce o tot face pe deșteptul. Inscripție Cine pune cu adevărat preț pe viata știe ca ea este,de fapt, un bun fără de preț. Încăpățânare Prostul nu se lasă nicicum; pana nu spune tot ceea ce știe. Geneza Teama de coșmaruri naște multe insomnii. Discipol Când calci pe urmele cuiva,ferește-i bătăturile! Comentariu Când m-au trecut atâția prin toate apele,cum naiba vrei sa mai fiu în apele mele?!! Transfocator Pe mintea omului inteligent nu se pune nicicând praful. Atenționare Nu-ți pune norocul la încercare; oricând te poate părăsi, dând bir cu fugiții. Moderație Care tine cu tot dinadinsul sa placa tuturor în mod cert nu place nimănui. Însemn Cei scumpi la vorba pun mare preț pe cuvinte. Scurta poveste "Est i un dulce!"ii spuse...Si-l înghiți. Scriitoriceasca Nu mi te lauda cu numărul cărților publicate, ci cu acela al celor ce se înghesuie sa ți le citească. Diagnoza Cu mult mai dureroase sunt rănile pe care ți le faci tu însuti cu mana ta, decât acelea ce ți le face altcineva. Nota bene Nu dormind iți realizezi visul. Arta Un actor cu adevărat talentat are multe de spus. Chiar în rolul unui mut. Notificare De te cobori prea mult cu unii, greu îți va fi apoi sa te ridici.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate