agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-07-25 | |
azi am cunoscut
doi magicienii. Ei se numesc iluzionisti. Au fost prieteni foarte buni dar de la un timp,un truc nereusit a dus la despartzirea celor doi... au ajuns sa se urasca... au ajuns sa-si fure chiar si meseria au ajuns sa-si fure trucurile... -pentru ce?- -Pentru aplauze frenetice... Zise unul...! Din nimic sau ridicat amandoi au ajuns sa fie cei mai buni iluzionisti din intreg tinutul... era o competitie acerba... ...pentru locul fruntas. Cel mai talentat a avut un truc care la impresionat pana si pe dusmanul lui de moarte care ia fost inainte camarad... I-a furat trucul dar nu i se parea la fel de bun...nu era atat de mult gustat... intr-un final cand nu au mai rabdat au ajuns la un duel, au ajuns fata in fata... -Ai ceva de spus ? -Abracadabra...! -Un frate ? Un geamăn ? -Tu erai Fallon.Tot timpul ? -Amândoi eram Fallon.Amândoi eram Borden. Vezi tu, sacrificiul, Rober...acesta e sacrificiul unui truc bun. Nu stii nimic despre asta, nu-i asa ? -Am... Am făcut sacrificii. -Nu trebuie să faci nimic ca să furi munca altuia. Ai străbătut jumătate din glob. Ai cheltuit o avere. Ai făcut lucruri oribile. -N-ai înteles niciodată... ... de ce facem asta. Publicul stie adevărul. Lumea e simplă. E nenorocită.Puternică... Puternică până la capăt. Dar dacă ai putea să-i păcălesti, chiar si pentru o secundă... ... atunci i-ai putea pune pe gânduri. -si apoi...? -Apoi îti este dat să vezi ceva foarte special. Tu chiar nu stii. Erau... ... erau privirile de pe fetele lor.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate