agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-12-04 | |
...... dorm , de obicei ,la cel tarziu 23, dorm , si in fiecare seara , inainte sa inchid ochii , privesc partea cealalta a patului ,care imi arata cat de "goala"este viata mea ...... pentru ca nu accept sa primesc in partea mea de pat , pe cele care nu se satura de superficialitatea vietii . Intotdeauna inainte sa adopt pozitia de somn , nu uit sa pun telefoanele sa sune , ceva dulce la-ndemana , televizorul pe un program interesant si apoi il programez la 45 minute. Nu ma gandesc deloc la ziua ce va urma , ci doar inchid ochii , ascultand , ce se petrece in emisiunea respectiva . de exemplu aseara , am lasat televizorul pe national tv , era "miezul problemei" , tema emisiunii cred ca era ceva s.f.
, iar un inviatat , de abea isi scotea vorbele din gura, probabil de dolofan ce era , dar mi-a atras atentia ceea ce spunea ,adica , prin anul 2012 , un meteorit , va avea impact cu planeta noastra si ca jumatate din lumea asta , va sfarsii intr-o milisecunda, doar atat , atat dureaza pana corpurile vor fi evaporate , nu ai timp nici macar sa clipesti,nu ai timp nici pentru un ramas bun ............... tot ce-mi trecea prin cap , de fapt singurul gand , cu o parere imensa de rau , --"ah , nu voi apuca sa-mi fac o avere , nu voi apuca sa ma bucur de munca mea , ce sanse am ca intr-un timp atat de scurt , sa ajung la linia de sosire , mai bogat , mai determinat , mai motivat si mai bine pregatit , ce dracu ma fac ????" si cu toate ca in capul meu era clar , , "sfarsitul lumii si lumea ar trebuii sa lase dracu consumurile de resurse naturale si sa se termine odata cursa asta in clasa sociala , ca daca tot e sfarsitul lumii , ce ar trebuii sa ne mai agitam ? n-am ajuns prea departe in gandul asta , ca simteam cum in corpul meu tremura fiecare gram de sange, adrenalina , adrenalina, luptei pentru o pozitie cat mai inalta in "top" , - cum imi curgea prin vene si intr-un egoism general ---" poate vor ceda altii, iar atunci imi va fi mai usor, iar poate ca meteoritul nici nu exista !!! " ,deci, oricand s-ar putea , ca intr-o clipire , sa nu mai existam , dar natura noastra , natura mintii noastre , ne face luptatori in ceea ce credem si nu vom inceta indiferent ; si maine daca s-ar descoperii un meteorit la distanta de o zi , nu ne vom opri din cursa. Un pic dezamagit de mine , simt cum adorm ,... ii aud pe aia cum discuta acum de faptul ca , cei nascuti inainte de '87 , simt cum ziua trece mai repede , iar pt ei , o zi are doar 16 ore nu 24 . Ah , !!! in ce ma mai baga astia , alte ganduri ??? dar refuz sa mai fiu atent , iti spun , noapte buna .....
te privesc in minte si adorm..................
sunt doar ganduri
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate