agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-17 | |
Doamne,
Am fost fiecare dintre ucenicii Tăi, Căci fost-am lângă Tine Pe drumul vieții, Lumea cutreierând Vorbind despre alte tale minuni, Și, despre Slava celui ce Suveranul lumii este! Am fost Maria, Preafericita Fecioară, Ce mamă ți-a fost În pământeasca-ți existență. Am fost Petru, Cel care frica a cunoscut, Lepădându-se de tine De trei ori pân`ce cocoșul a cântat. Am fost Maria-Magdalena, Ce cu lacrimi, Sfintele picioare ți-a spălat. Am fost Toma Cel îndoielnic, Care a crezut Doar când rana ți-a privit. Am fost fiecare femeie Ce cu mir la Sfântul Mormânt A venit. Găsind mormântul gol, Misterul l-a crezut! De-a lungul vieților mele, Despre Slava Ta am vorbit, Propovăduind venirea Ta, Ioan Botezătorul Am fost! Doamne, În inima mea De dragoste plină, Tu locuiești. Trăiesc În mileniul trei, Dar Tu ești cu mine Cum ai fost dintotdeauna. În toate viețile mele M-ai însoțit pretutindeni, Pentru că ești în inima mea Întotdeauna. Mi-ai deschis, De câte ori am bătut, Și mi-ai dăruit, De câte ori am cerut. Cuvintele și învățăturile Tale Mi-s călăuze În fiecare clipă a vieții. Mulțumescu-ți Þie, Pentru darul neprețuit-Viața! În inima mea, e pace adâncă…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate