agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-06 | | Prudență Era atât de prudent încât nu-și călca niciodată umbra: dacă-l trăgea la răspundere? Eficiență ─ Știai că oamenii sunt fie de tipul “ciocârlie”, fie de tipul “bufniță”, după cum perferă să-și organizeze programul – ziua sau noaptea? ─ Am auzit chestia asta… Ai mei sunt toți “bufnițe” pentru că de când cu digitalul nu închid televizorul toată noaptea. Iar ziua dorm. Geneză ─ La început a fost cuvântul? ─ Întocmai, băiete. Uite, tu ai venit pe lume pentru că eu i-am spus mamei tale: “Vreau să am un fiu!”. Și ea te-a făcut. Torsion Originalul: “Dacă vrei, poți”. Prelungirea: “Dacă poți, vreau”. Filosoful “Eu sunt calul și călărețul, eu sunt drumul și drumețul!” ─ Cine-a vorbit? a întrebat pustiul. Evoluție Orice câine a fost înainte cățel. Ipostază “Trebuie pedepsit!” spunem pentru că, iată, îl vedem în fața completului de judecată. Nu ne întrebăm, însă: “E vinovat?”. Curgere Viața noastră curge între două necunoscute, pe care, de regulă, le marcăm cu două paranteze: nu știm de unde venim și nu știm unde ajungem. Indiscreție Cuvintele sunt valuri, ajunse la mal. Când se întorc înapoi în mare spun tot ce-au văzut. Spațiu Între adevăr și minciună își bagă, adesea, dracul coada.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate