agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-04-05 | |
Atmosfera de sarbatoare
Aseara la Iasi in Galeriile Pod-Pogor fiul s-au reunit alaturi de personalitati ale lumii culturale iesene o parte din membrii site- ului www.poezie.ro. Membrii de pe site si-au citit poeziile si s-au delectat cu trei recitaluri superbe de chitara. Am ajuns sa ne cunoastem dincolo de pseudonime,sa comunicam direct si prin intermediul creatiei noastre,sa schimbam idei si ganduri inaltatoare si utile fiecaruia dintre noi. Poezie.ro la Iasi a avut succes si cu siguranta aceasta inaltatoare intalnire nu va ramane fara ecou. Veverita coboara pe copaci Din Chisinau la ...Iasi Declina grozave versuri. Armonie a sosit din Bucuresti Ne-a cantat incantandu-ne Prin voce si prin rime. Soare Ros,Lapislazuli Recita placut din frumoasele randuri. Alexander si Albastru 27 Ne-au surprins de-a binelea. Iar Magul cu a sa chitara Mai ca a ridicat in picioare sala. Poezia de pe taste a urcat pe moment dealul Copoului lui Eminescu si Maestrul poeziei romanesti e incantat acolo sus ca spiritele de aici dau lumii poezie.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate