agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-01 | |
La margine de suflet cresc flori de gheață
și-o blândă copilă plânge c-un fluier, și-i ceață. Peste inimi stinse mântuitor plouă cu vise, timpul picură roșu-n fiece clipă, duse de vânt trec cimitire de iubiri apuse. Plâng fantome de iubiți și iubite un ocean albastru de lacrimi postume. Tristă și-amară apă stătută, nici un val nu înfioară tristul infern fără mal unde iubirea trage să moară. Cripta sufletului meu unde fiecare amurg lasă câteva raze închisă inimă moartă căldură nu ai... fraze goale sparg o liniste sacră, degrabă lumini stinse ochii tăi nimic nu mă-ntreabă, inima rece duiosul amurg deloc n-o-ncălzește, nici o frunză căzând în albastru văzduh fiori nu-ți trezeste Pustii sunt cărările toamnei mele de-acum, fără viață și plin de nuferii putrezi ai sufletului tău merg pe drum. Prea misterios alb luminează luceafărul stins, spre stele arunc cu bucăți din sufletu-mi aprins de doruri duse- galbene frunze. Pe ape negre pluti-va o tristă mirare de ce ești numită femeie... întrebare făr' de răspuns lin gonește un suflet în veșnic apus.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate