agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-12-08 | |
Ce foame ne desparte pe câmpul plin de cadavre,
Ce sete ne sufocă dorința? În univers, în gând, în timp…. O zi perfectă; doar una hămesită prin cele flămânde. O zi înfometată de cer. Doar una cu tine printre stele, cu ștreangul de gât, uitând cine sunt, ori uitat de vreun mine, spânzurat de personalitatea ființei tale; o singură zi in iad, m-aș simți înger. O singură zi, o singură uitare, un alt eu, un alt tu, într-o zi perfectă cu lune si sori, odată și doar o dată, intr-un etern nesfârșit, al tău, al nimănui, pe veci doar o visare…. Eu mor! Tu calci duios mătasea albă, cu crudu-ți zâmbet mumificat deasupra sticloșilor mei ochi…albaștri. Atât de frumoasă, atât de străină, cum nici in vis, moartea n-apare. Ca o zi perfectă te pierzi în întuneric, lăsând dâre; atât de ne-nțeleasă, pe-atât de ne-nțeles…. Sunt singur cu-a mea zi perfectă, cu prea mult soare pentru ochii-mi deschiși și prea mult întuneric, pentru ceea ce nu văd. Cu tine aș sta o zi…; nemuritoare zi; uitând de oricine și orice; spânzurați între etern și nimic, plângând și urlând aș fi doar o zi, nimic mai mult! O zi, ce n-aș da să fiu măcar o zi cu tine!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate